Schoenfabriek van Bommel heeft voor een business to business event in Nieuwegein gekozen voor onze LedUpp Vison. Het oer-Hollandse familiebedrijf in de 9e generatie staat bekend om haar kwaliteit, gemaakt van duurzame materialen. Om inkopers al direct bij aankomst van het event te bereiken heeft Van Bommel ons opvallende en duurzame LED-scherm ingezet.
Naast Floris van Bommel maakte ook andere merken gebruik van de exposure waarmee de kosten verdeeld konden worden. De content kwam al bij de zakelijke bezoekers onder de aandacht nog voordat men goed en wel uit de auto was gestapt. De Vision weegt zo’n 6.000 kg, om wegzakken in het drassige gras te voorkomen hebben wij gezorgd voor rijplaten. De content is door de klant in eigen regie beheert middels ons online content management systeem.
Wil jij voor jouw zakelijke evenement ook op een kwalitatief hoogwaardige wijze communiceren met bezoeker, neem dan gerust even contact met ons op voor meer informatie.
- LedUpp Vision